Mitt Lund år 2010

Så… hur var då 2010 för denna bloggs del?

Jovars, jovars. Cirka 14 000 besökare vilket var betydligt fler än de 1000 som besökte sidan under 2009.

98 inlägg vilket var tre gånger så mycket som under 2009, då jag i och för sig startade bloggen i juni månad men ändå.

Mest populära artikeln för året var Lundasunk del 2. De sidor som hänvisade mest hit var facebook.com, rodalund.wordpress.com, sv.wikipedia.org, matildaberggrens.blogg.se och twitter.com.

Tack till er som länkat och även tack till alla er som kommer med intressanta kommentarer på inläggen.

Målsättningen för 2011 blir 30 000 besök och minst 200 poster. Det blir inga problem. Jag ska även försöka köpa mig en scanner och lite mer lundalitteratur, men med en studentkassa är det inte så himla enkelt alla gånger.

Lämna en kommentar

Filed under Mitt Lund

Kommentera

