Skicka mig till fotbolls-EM

På så gott som alla mina bloggar visar jag en exhibitionistisk sida av mig själv. Inte den här. Inte förrän nu.

Mitt Lund har varit smådåsigt ett tag – det där går i perioder, rätt vad det är sitter jag uppe hela nätterna och skriver inlägg om någon övergiven buske på ett eller annat torg, men för närvarande ligger mitt skrivfokus på en bloggtävling där man kan vinna en roll som reporter i sommarens fotbolls-EM. Vinner gör man genom att antingen blogga skitbra eller få många besökare, där det senare prioriteras högst. Och eftersom att jag knappast är en jävel på att göra reklam för mig så vill jag gärna ha er hjälp.

Diggar ni fotboll, gå in på:

http://nextinfootball.se/lerkot/

Så ska jag se till att ge er fina lundanostalgiker någonting att läsa till helgen också. 🙂

1 kommentar

Filed under Mitt Lund

One response to “Skicka mig till fotbolls-EM

  1. Bel

    Mer, mer, mer!!!! Jag vill ha mer!!!

Kommentera

