100 000 besökare

För knappt en vecka sedan nådde bloggen upp i 100 000 besök all time. Det är en härlig känsla och jag får mycket mail och förslag från er läsare – också väldigt roligt. Nyligen fick jag ett mail om att skriva mer om Lunds numera borttagna bygglekar, vilket givetvis måste göras, och för en tid sedan skickade graflegenden Staffan Jacobsen en bild på den DJ:ande noshörning jag nämnde i ett inlägg om graffiti nyligen. Den kommer lite sexigt att integreras så småningom. Den sortens respons är i alla fall mycket trevlig, likaså ni som väljer att i kommentarerna komma med egna minnen och berättelser.

Vad gäller framtiden för bloggen så hoppas jag så klart kunna öka uppdateringsfrekvensen som ibland är väl låg med tanke på vad ni läsare förtjänar. Det finns dock en rad frågetecken för mig att lösa: dels hur sidan ska struktureras för att bli lättnavigerad, dels hur mycket jag kan frångå fokuset på det gamla och lämna rum för rapportering av mer aktuella händelser, eller om en separat blogg ska skapas för detta.

Hur som helst så ska detta firas med en liten ”festival”. Under resterande dagar av det här året blir det ett inlägg varannan dag. Väl mött.

1 kommentar

Filed under Mitt Lund

One response to “100 000 besökare

  1. Mikael

    Grattis! Bra jobbat. Jag kommer fortsätta gotta mig i allt kul och intressant du gräver fram!

Kommentera

