Kom ihåg att det är mina ord

Inte någon annans. De gånger jag säger ”vi” eller ”oss” hänvisar jag till de som ställer sig bakom vissa eller alla av mina argument och funderingar. Jag är inte ”vänstern”, jag är inte autonoma vänstern, jag är inte AFA, Vänsterpartiet, Socialdemokraterna, Allt åt alla, Brytfest Lund, våldsvänstern, festvänstern, stalinist, Revolutionära Fronten-medlem eller någonting annat. Jag är lite Smålands så klart, men Smålle är ett litet myller av allt från sossehögern till benhårda leninister (nåja). Mina ord måste stå för mig, annars har ni köpt medvetandeindustrins metoder.

5 kommentarer

Filed under Mitt Lund

5 responses to “Kom ihåg att det är mina ord

  1. egentligen hade jag tänkt kommentera vad du skriver, men när jag skulle börja kom jag på. jag är så jävla glad att jag inte är en sådan person som du är.

    • jösses...

      Synd att du aldrig lärt dig att säga din mening då.

      Folk borde sluta kölhala en person som skriver en blogg

      • Daniel

        Å andra sida måste väl en person som skriver en blogg och uttalar sig i media vars åsikter är kontroversiella, och i många avseenden helt världsfrånvända, vara beredd på mothugg?

Kommentera

